Splošni pogoji poslovanja za Restavracijo in Picerijo Kotnik


  1. Naročilo: Naročila lahko oddate preko telefona, elektronske pošte ali osebno v restavraciji. Potrjeno naročilo se šteje za veljavno in zavezujoče.

  2. Cene in plačilo: Cene jedi so navedene v ceniku in vključujejo DDV. Plačilo je mogoče z gotovino, plačilnimi karticami ali drugimi sprejetimi načini plačila.

  3. Storitve: Zagotavljamo kakovostno hrano, prijazno storitev in prijetno vzdušje v naši restavraciji. V primeru nezadovoljstva ali pritožb vas prosimo, da nas o tem obvestite in bomo poskušali rešiti težavo, kontakt: anja.oman@hotel-kotnik.si.

  4. Odgovornost: Restavracija Kotnik ni odgovorna za morebitne poškodbe, izgubo ali krajo osebnih predmetov gostov. Prav tako ne prevzemamo odgovornosti za morebitne alergijske reakcije na hrano, če gost ni pravilno obvestil o svojih alergijah.

  5. Preklic in spremembe: Pridržujemo si pravico do preklica ali sprememb naročil, če obstajajo objektivni razlogi za to, kot so pomanjkanje sestavin ali tehnične težave.

Celoten dokument splošnih pogojev poslovanja je na voljo na zahtevo. Če imate kakršna koli vprašanja ali potrebujete dodatne informacije, nas prosim kontaktirajte.

Anja Oman

Direktor podjetja Gostinstvo Kotnik d.o.o.

Borovška cesta 75

4280 Kranjska Gora

SI25429264